חוגגים 50 שנות קרבה ואהבה…

חוגגים 50 שנות קרבה ואהבה…

שמחים לחגוג אתכם קרוב-קרוב 50 שנות בייבי ביורן…
בשנת 1973 השקנו את המנשא הראשון שלנו שקראנו לו “קרוב ללב”, ומאז, כבר 5 עשורים, אנחנו ממוקדי מטרה לייצר עבורכם מנשאים בטוחים ונוחים, שיהפכו את ההורות שלכם לקלה ומהנה יותר, והכי חשוב – הכי קרוב ללב…

 

הרעיון של הלבשת תינוקות
ההיסטוריה מראה שמאז ומתמיד הורים נשאו תינוקות במתקן כלשהו. העולם בוודאי התפתח מאז, אבל לתינוקות עדיין יש צורך גדול בקרבה, בחום ובאהבה אינסופית. עם זאת, כשהשקנו את המנשא הראשון שלנו לפני 50 שנה, הרעיון של נשיאת תינוקות היה פחות נפוץ בחברה המערבית, ורק בשנות ה-90 עם ההשקה של מנשא אוריג’ינל שלנו, החל הביקוש לגדול. כיום, קהילת ההורים הנושאים את תינוק במנשא הולכת וגדלה מיום ליום, ויחד איתם, אנו חולקים מטרה משותפת אחת ויחידה: לטפח קשר והתקשרות באמצעות מנשא בצורה הבטוחה, הנוחה והקרובה ביותר!

קסם הקרבה
אין ספק שהתפתחות המוח של ילד צעיר תלויה רבות בתחושת הקרבה ובחום שהוא מקבל מהוריו. הקרבה תומכת בתהליך ההתקשרות שנוצרת בין התינוק להורים, שהולכת ומתחזקת יום יום, שעה שעה. מה שטוב במנשאים לתינוק, שאף פעם לא מוקדם מדי או מאוחר מדי להתחיל להשתמש בהם ולהתעטף בתחושת החום וקסם הקרבה שהוא מספק.

אין דבר טוב יותר לתינוק מאשר להרגיש את פעימות הלב של אמא או אבא שלו, לשמוע את הצליל המרגיע של קולם, להירגע מהריח המוכר שלהם ואפילו להיות מסוגלים להסתכל בעיניהם האוהבות. לזה קוראים קסם – קסם הקרבה.

עיצוב לשוויון
האם עיצוב יכול למלא תפקיד בהשגת שוויון? כן, בהחלט! בתחילת שנות ה-70, המייסדת והמנהלת הקריאטיבית של בייבי ביורן, לילמור יעקובסון, רצתה שגם אבות יחוו את תינוקם קרוב ללב והחליטה לוותר על הגוונים הרכים ובמקום זאת לייצר עיצובים קלאסיים בצבעים כהים יותר שמתאימים לסגנונות של שני ההורים. כתוצאה מכך, יותר ויותר אבות החלו לשאת את התינוקות שלהם במנשא, ולגלות דרך מצוינת להתחבר לקטנטנים שלהם.

בטיחות
כאשר אנו מפתחים מנשאים לתינוק, בטיחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו כבר יותר מ-5 עשורים. אנחנו מקשיבים לאלפי הורים, עושים עשרות מחקרים, יוצרים שיתופי פעולה עם מיטב המומחים הרפואיים, וכל זאת כדי להבטיח לכם שהמנשאים שלנו יהיו הכי בטוחים לשימוש. אנחנו אף פעם לא נרגעים בכל הנוגע לבטיחות ונחושים ללמוד כל הזמן על הנושא ולהתעדכן כל העת במחקרים החדשים ביותר בתחום.

גלו את הסמלים של בייבי ביורן
גלו את המבחר האייקוני של מנשאים לתינוק בייבי ביורן: פריטים חיוניים להורות שהם גם נוחים, גם מסוגננים, גם בטוחים וגם ארגונומיים.

מנשא בייבי ביורן הרמוני
המנשא הטוב והמתקדם מכולם, המשקף במלואו את החזון של בייבי ביורן – לעודד קרבה ולהפוך את היום למעט יותר קל עבור הורים לילדים קטנים. מנשא יוקרתי העשוי מבד רשת אוורירי ורך במיוחד, המציע נוחות מושלמת לכם ולתינוק עד גיל 3 שנים.

לרכישת מנשא הרמוני – כנסו

מנשא בייבי ביורן מיני

מנשא בייבי ביורן מיני מותאם באופן מושלם לתינוקות בני יומם, הזקוקים לקרבה וחום ומספק תמיכה מושלמת לראש ולצוואר הוא מגיע ב-3 סוגי בדים נעימים בעיצוב רך וגמיש שקל לכוונן.

לרכישת מנשא מיני – כנסו

מנשא בייבי ביורן MOVE
מנשא רשת נוח, גמיש וקל לשימוש, המתאים במיוחד להורים פעילים הרוצים לטייל זמן ארוך. הוא רך ואוורירי, מספק תמיכה מצוינת לגב ולמותניים, ומאפשר נשיאה קלה ונוחה

לרכישת מנשא MOVE – כנסו

מנשא ONE
מנשא יציב, איכותי, ארגונומי ורב-תכליתי העשוי מתערובת כותנה רכה עם ארבע עמדות נשיאה שונות לתקופת שימוש ממושכת. מספק תמיכה מושלמת לראש, לצוואר ולירכי התינוק ומאושר ע”י מיטב הרופאים!

לרכישת מנשא ONE – כנסו

כדי לחגוג את יום השנה ה-50 שלנו, הזמנו משפחות, חברים ומייסדים לשתף את הסיפורים האישיים שלהם על קרבה, הורות ואהבה שמשנה חיים. צפו!

יש דברים שקורים רק כשנרשמים!
בואו להיות הראשונים לגלות את המהדורות המיוחדות, ההשקות הכי חמות והטיפים השווים ביותר
צרפו אותי